Helaas blijven de door ons al eerder opgestelde maatregelen nog van kracht tot tenminste 20 mei. Met z’n allen moeten we doorzetten en hopen wij u weer snel in onze praktijk te mogen verwelkomen zonder enige maatregelen. Wij stellen uw medewerkzaamheid zeer op prijs en snappen dat dit een vervelende situatie is. Ons aangepaste dienstrooster zal ook doorlopen wat zal betekenen dat onze personeelsgraad een stuk lager is, hierdoor kan het wat langer duren dan normaal voordat u bij ons terecht kan, wij vragen om uw begrip. Heel erg bedankt en blijf gezond.
Intern hebben wij besloten om de volgende maatregelen per direct in te laten gaan voor de gezondheid van de medemens en om de mensenstroming tegen te gaan. Deze maatregelen zijn van kracht tot 20 mei of tot weder berichtgeving van de regering/RIVM. Wij verwachten hiermee dat wij de beste zorg voor uw huisdier kunnen blijven verlenen.
- Wij blijven geopend van maandag tot vrijdag. Onze openingstijden veranderen van 08:30-18:00. Wij blijven 24 uur per dag bereikbaar voor spoedgevallen, ook in het weekend. Schroom niet om te bellen bij vragen of twijfel.
- Wij vragen u om het liefst alléén te komen op consult of voor het brengen/ophalen van uw huisdier. Als u niet alléén kunt komen dan vragen wij u om voorafgaand met ons telefonisch contact op te nemen. Tijdens het consult vragen wij u om afstand te houden in de spreekkamer. De assistente zal uw huisdier goed vasthouden maar zo kunnen wij wel contact met u houden tijdens het consult.
- Onze afspraaktijd zullen wij verlengen van 15 minuten naar 20 minuten om zo het contact tussen mensen in de wachtkamer te vermijden.
- Alle operaties en afspraken welke gepland staan, blijven staan tenzij de klant aangeeft het te willen annuleren. Let u alstublieft hierbij op om alleen te komen. Het nieuwe beleid vorming zal in acht worden genomen met het maken van nieuwe operatieafspraken, alleen noodzakelijke operaties zullen worden gepland. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.
- U kunt ons bellen voor het maken van een afspraak als uw huisdier ziek is of andere klachten vertoont. Controle afspraken zullen wij zoveel mogelijk telefonisch afhandelen indien dit kan. Wij zullen geen visite rijden.
- Gelieve enkel te betalen met pin, contante betalingen zullen wij niet meer aannemen.
- Voor het ophalen van medicijnen vragen wij u om eerst telefonisch contact met ons op te nemen, wij zullen de medicatie voor u klaar leggen en u kunt het ophalen enkel op afspraak. Wij vragen u om niet zomaar naar onze praktijk te rijden voor het ophalen van medicatie of andere benodigdheden. Wij nemen deze maatregel om de mensenstroom tegen te gaan en mensen in de wachtkamer te beperken. Dit geldt ook voor het inleveren van urine en ontlasting. Bent u niet in staat om medicatie of voer te komen ophalen dan kunnen wij het ook bij u bezorgen. Neem hiervoor contact met ons op.
- Wij beperken u enkel tot de wachtkamer en spreekkamer. Mocht uw dier in de opname komen dan zullen we met u de mogelijkheden bespreken.
- Er zullen geen handen worden geschud en maken alleen gebruik van papier om onze handen te drogen.
U kunt van ons verwachten dat wij met regelmaat alle deurklinken en pinautomaten zullen reinigen. Op de balie en in de spreekkamer zal er een flesje met desinfectie te beschikking staan indien nodig. Tussen patiënten door zullen wij ons schoonmaakprotocol extra verscherpen.
Ons laatste verzoek is om niet te komen als u zelf ziek/verkouden bent of tot de risicogroep behoort, mocht dit het geval zijn en uw huisdier is ziek neemt u dan alstublieft contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Team Dierenartspraktijk Anna Deen